close

前幾週聽星光大道的魏如昀唱這首歌
唱得還不錯聽耶 
她的風格還蠻適合唱艾薇兒的歌
現在腦海還不時會浮起這首歌的旋律


 Why (為什麼)

   Why, Do You Always Do This To Me?
   為什麼你老是這樣對我
   Why, Couldn't You Just See Through Me?
   為什麼你就是不了解我
   How Come, You Act Like This
   為什麼你要這麼作
   Like You Just Don't Care At All
   看來你根本就毫不在乎

   Do You Expect Me To Believe I Was The Only One To Fall
   難道你要我相信 我是唯一墜落的人?
  I Could Feel I Could Feel You Near Me, Even Though You're Far Away
   我可以感覺到你就在我身邊 即使你遠在天邊
   I Could Feel I Could Feel You Baby, Why
   我可以 我可以感覺到你 為什麼?

☆ It's Not Supposed To Feel This Way
   愛情 不應該有這種感覺
   I Need You, I Need You
 我需要你 我需要你
   More And More Each Day
   每一天都更需要你
   It's Not Supposed To Hurt This Way
   愛情 不應該這麼痛苦
   I Need You, I Need You, I Need You
   我需要你 我需要你 我需要你
   Tell Me, Are You And Me Still Together?
   告訴我 你和我還在一起嗎?
   Tell Me, Do You Think We Could Last Forever?
   告訴我 我們會天長地久嗎?
   Tell Me, Why
   告訴我 為什麼?

   Hey, Listen To What We're Not Saying
   嘿! 用心傾聽我們心裡的話
   Let's Play, A Different Game Than What We're Playing
   讓我們的愛情遊戲多一點變化
   Try, To Look At Me And Really See My Heart
   試著注視我 好好的看進我的心

   Do You Expect Me To Believe I'm Gonna Let Us Fall Apart
   難道你要我相信 我會讓我倆分開?

 I Could Feel I Could Feel You Near Me, Even When You're Far Away
   我可以感覺到你就在我身旁 即使你遠在天邊
   I Could Feel I Could Fee You Baby, Why
   我可以 我可以感覺到你 為什麼?

☆ Repeat

   So Go And Think About Whatever You Need To Think About
   那麼就去思考你認為有必要思考的事吧
   Go Ahead And Dream About Whatever You Need To Dream About
   那麼就去夢想你認為有必要夢想的事吧
   And Come Back To Me When You Know Just How You Feel, You Feel
   當你明白你的感覺時 就回到我身邊吧
   I Could Feel I Could Feel You Near Me, Even Though You're Far Away
   我可以感覺到你就在我身旁 即使你遠在天邊
   I Could Feel I Could Feel You Baby, Why?
  我可以 我可以感覺到你 為什麼?

☆ Repeatx2


arrow
arrow
    全站熱搜

    VVIP 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()